Kamis, 19 November 2015

Mendapatkan Out Kebanyakan kerusi Zero Gravity luar anda

Mendapatkan Out Kebanyakan kerusi Zero Gravity luar anda

Apabila anda melabur dalam kerusi Zero Gravity luar anda tidak hanya membeli sebuah kerusi malas taman biasa, anda membeli satu pengalaman baru dalam keselesaan eksklusif. Kerusi itu membawa sensasi terapung, bukan seperti angkasawan di angkasa. Ini tidak menghairankan kerana kerusi pada asalnya direka oleh NASA untuk mengurangkan daya impak ke atas duri angkasawan mereka semasa berlepas.

Cara Zero Gravity kerusi luar kerja-kerja adalah mudah; badan diletakkan rata dan kerusi menyokongnya dengan lutut tinggi daripada jantung. Kedudukan ini mengedarkan berat badan sama rata di belakang, yang mengambil tekanan luar tulang belakang memberi sensasi tenang, ketenangan dan keselesaan.

Apabila punggung berada dalam kedudukan ini neutral, otot belakang berehat dan cakera tulang belakang kembali ke saiz semula jadi mereka dan bentuk. Kedudukan berbaring di atas kerusi Zero Gravity Luar, serta menjadi bahagia selesa, meletakkan tekanan kurang pada jantung, yang seterusnya memperbaiki peredaran darah.

Apabila Zero Gravity kerusi luar anda dihantar membuat keputusan di mana di taman anda, anda akan berasa paling santai - sudut yang tenang, atau di bawah pokok rendang. Meninggalkan ruang yang cukup sekitar kerusi supaya tiada apa yang akan menghalang kedudukannya. Apabila duduk di kerusi menetapkannya untuk penubuhan 'kembali penuh', menutup mata anda dan berehat.

Dalam kedudukan ini di Zero Gravity kerusi luar anda, anda boleh mempunyai beberapa lemah lembut, menenangkan, latar belakang muzik bermain, atau mungkin iPod anda. Menikmati sensasi yang terapung, (kadang-kadang disamakan dengan berbaring di atas awan gebu), bermeditasi dan membiarkan tekanan dan kebimbangan dunia luar tinggal di sana - di luar. Menyedari pernafasan anda semasa anda menikmati tenang atau muzik atau hanya birdsong itu.

Apabila anda merasa teliti santai - mungkin selepas beberapa minit untuk bermula dengan, anda boleh meningkatkan tempoh kelonggaran secara beransur-ansur dari masa ke masa. Pulang dari keadaan meditasi anda kepada dunia sebenar, mengambil masa anda, perlahan-lahan kembali Zero Gravity kerusi luar anda ke kedudukan tegak dan kekal masih - jangan hanya bermeditasi dan kemudian melompat dari terus kembali ke dalam realiti - perlahan-lahan kembali ke dunia, tenang dan santai.

Menggunakan Zero Gravity kerusi luar kerap di samping menjadi manfaat kepada penghidap sakit belakang adalah rahmat kepada semua orang, tanpa mengira usia. Salah satu daya tarikan yang unik dari Zero Gravity Kerusi Taman adalah bahawa sementara ia menyokong penuh seluruh badan, ia juga menggalakkan perasaan ketenangan dan kesejahteraan. Kerusi ini sesuai untuk meningkatkan proses meditasi keseluruhan.

Sekiranya anda merasa seperti membaca - atau sememangnya menulis, dengan menetapkan kerusi untuk separuh jalan, anda akan berada pada sudut 45 darjah iaitu kedudukan yang optimum untuk membaca atau menulis. Penulis mendakwa bahawa menggunakan Zero Gravity kerusi luar membantu dengan proses kreatif - ini adalah kerana gelombang otak yang lebih tajam dan lebih santai pada sudut 45 darjah.

Menggunakan Kerusi Zero Gravity luar juga boleh mengurut badan anda, meningkatkan peredaran darah dan menggalakkan rasa kesejahteraan. Anda tidak lama lagi akan melihat faedah lain bagi kerusi - tidur anda akan membunyikan sesuatu, kecergasan anda akan bertambah baik dan anda akan menjadi lebih tajam di tempat kerja. Satu Kerusi Zero Gravity luar akan menjadi satu pelaburan yang kukuh untuk kedua-dua percutian anda, keselesaan dan kesihatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar